آیین تجلیل و تکریم از سالها خدمات صادقانه جناب آقای سید مهدی نبوی برگزار شد
مراسم تکریم و تجلیل از زحمات، تلاشهای بیشائبه و خدمات ارزشمند همکار گرامی، جناب آقای سید مهدی نبوی، با حضور رئیس محترم، معاونین و جمعی از همکاران در محل دانشکده دامپزشکی برگزار گردید.
به گزارش رابط خبری، در این مراسم که با هدف پاسداشت تلاش مخلصانه و خستگیناپذیر جناب آقای سید مهدی نبوی ترتیب یافت، رئیس دانشکده طی سخنانی از تعهد، اخلاق ایشان قدردانی نمود. وی بازنشستگی را سرآغاز فصلی نوین، پربرکت و توأم با آرامش در زندگی دانست و تجربیات گرانبهای همکاران بازنشسته را سرمایهای ماندگار برای نسلهای بعدی مجموعه برشمرد.
در ادامه این آیین، همکاران اداری ایشان به بیان خاطرات، ویژگیهای بارز اخلاقی و حسن سلوک آقای نبوی در طول دوران خدمت پرداختند.
در پایان این مراسم، به رسم یادبود و به پاس تقدیر از سی سال خدمت صادقانه، لوح سپاس از سوی رئیس و همکاران به جناب آقای نبوی اهدا شد و حاضرین برای ایشان در تمامی مراحل زندگی و در سایه توجهات الهی، آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون نمودند.
نظر دهید