خانواده دانشکده دامپزشکی بزرگ‌تر شد

اعطای نشان دانشگاه سمنان به دو عضو جدید هیئت علمی

مراسم معارفه و استقبال رسمی از دو عضو جدید هیئت علمی دانشکده دامپزشکی برگزار شد و طی آن، «نشان دانشگاه سمنان» به این اساتید گران‌قدر اعطا گردید.

 به گزارش رابط خبری  دانشکده دامپزشکی، این مجموعه علمی با هدف توسعه ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و تقویت کادر تخصصی خود، رسماً ورود دو عضو جدید هیئت علمی را به خانواده دانشگاه گرامی داشت.

در این مراسم، ریاست دانشکده ضمن ابراز خرسندی از پیوستن این اساتید برجسته و نخبگان علمی به مجموعه، اظهار داشت: «جذب سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد، گامی راهبردی در جهت ارتقای رتبه علمی دانشکده، توسعه مرزهای دانش و پاسخگویی به نیازهای پژوهشی جامعه و صنعت دامپزشکی کشور است.»

بخش ویژه‌ی این مراسم به اعطای نشان رسمی دانشگاه سمنان اختصاص داشت. این نشان عالی که به پاس شایستگی‌های علمی، اخلاقی و تعهد به پیشرفت جامعه دانشگاهی طراحی شده است، توسط ریاست و با حضور اعضای شورای دانشکده به این دو استاد عالی‌قدر جناب آقای مصطفی عبدالهی گروه علوم درمانگاهی و جنا با آقای دکتر محمد درویش خادم گروه علوم پایه  اعطا شد تا آغازگر رسمی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آنان در این سنگر علمی باشد.

در پایان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده دامپزشکی ضمن تبریک و خوش‌آمدگویی، برای این دو همکار گرامی در مسیر تعلیم و تربیت نسل جوان، تولید علم و اعتلای نام دانشگاه آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

کلمات کلیدی
قاسم جعفری ورکی
تهیه کننده:

قاسم جعفری ورکی

تصاویر

 -  -  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/03/30 10:51