آیین تجلیل و تکریم از سال‌ها خدمات صادقانه جناب آقای سید مهدی نبوی برگزار شد

مراسم تکریم و تجلیل از زحمات، تلاش‌های بی‌شائبه و خدمات ارزشمند همکار گرامی، جناب آقای سید مهدی نبوی، با حضور رئیس محترم، معاونین و جمعی از همکاران در محل دانشکده دامپزشکی برگزار گردید.

به گزارش رابط خبری، در این مراسم که با هدف پاسداشت تلاش مخلصانه و خستگی‌ناپذیر جناب آقای سید مهدی نبوی ترتیب یافت، رئیس دانشکده طی سخنانی از تعهد، اخلاق  ایشان  قدردانی نمود. وی بازنشستگی را سرآغاز فصلی نوین، پربرکت و توأم با آرامش در زندگی دانست و تجربیات گران‌بهای همکاران بازنشسته را سرمایه‌ای ماندگار برای نسل‌های بعدی مجموعه برشمرد.

در ادامه این آیین، همکاران  اداری ایشان به بیان خاطرات، ویژگی‌های بارز اخلاقی و حسن سلوک آقای نبوی در طول دوران خدمت پرداختند.

در پایان این مراسم، به رسم یادبود و به پاس تقدیر از سی سال خدمت صادقانه، لوح سپاس  از سوی رئیس و همکاران به جناب آقای  نبوی اهدا شد و حاضرین برای ایشان در تمامی مراحل زندگی و در سایه توجهات الهی، آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون نمودند.

 

کلمات کلیدی
قاسم جعفری ورکی
تهیه کننده:

قاسم جعفری ورکی

تصاویر

 -  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1405/04/02 23:06